Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKT

REATEK CZ, s.r.o.
Roháčova 145/14, Žižkov
Praha, CZ
tel: tel: +420 777 957 943
napište nám
+420 776 673 462
www.reklamninafukovadla.cz

15. 08. 2019

Jak nafukovací reklama zvyšuje vaši brand recognition?

  1. Budování a zvyšování zájmu
    Pestré barvy, unikátní design a velikost nafukovadel vzbudí zájem u každého kolemjdoucího, každý se zastaví, aby zjistil, co se děje ...
    Nakolik jsou reklamní nafukovadla rozměrné, přilákají kolemjdoucí z celého okolí. Jen samotný fakt, že společnost má na parkovišti obrovskou 6-7m repliku láhve nebo plechovky, dává potenciálním zákazníkům vědět, že se něco speciální děje. Jejich zvědavost jejich samozřejmě dovede na požadované místo, kde se například může dozvědět o novém otevření restaurace, baru nebo terasy. Protože už přišli, mohou zůstat na drink nebo oběd ... a to jde, ne?

    2. Vytvoření osobního spojení
    Zda děti nebo dospělý, každý rád vidí obrovské repliky svých oblíbených postav nebo značek. Rovněž si tyto repliky zblízka prohlédnou a případně se u nich vyfotí, pobaví ... V momentě, kdy se vytvoří toto osobní propojení, je vyšší pravděpodobnost návštěv Vašich provozů, nakolik bude Vaše provoz přímo asociována s "tou velkou lahví coly nebo s" tím velkým maskotem "...

    3. Zvýšení povědomí o značce, prodejně, produktu a službě
    Nic nedělá větší dojem, než 7-8 m replika Vašeho maskota nebo loga. Zvýšení povědomí o značce je za pomoci těchto mega replik o mnoho efektivnější ... a také zábavnější ...

    4. Zábava pro zákazníky / vybočení ze stereotypu
    Nafukovací fotbaly - hřiště - sportovní nafukovadla - dětské nafukovací atrakce s Vašimi logy a barvami budou pro zákazníky nejen zdroj zábavy ale vedle toho se jim do podvědomí vryjí Vaše korporátní barvy a loga, což může znamenat vyšší prodej ...
    Nafukovací oblouky na závody, nafukovací stany na festivaly a eventy, možnosti jak zaujmout a ukázat se jsou neomezené ...

    5. Odlišení se a vyniknutí v přebytku nudné reklamy
    Dnes jsou reklamy na každém místě a zákazníci je vidí všude ... a tím myslíme, že opravdu VŠUDE ...
    Lidé jsou každodenně bombardováni reklamou na letáků, v autobuse, na billboardech a bannerech, v centrech, v supermarketech na košíčcích i na pásech, dokonce i v šatně fitness nebo na toaletách. Proč tedy jejich neoslovil a nezaujmout jinak například nafukovacími reklamními poutači nebo nafukovacími reklamními atrakcemi?