Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


15. 08. 2019

Jak nafukovací reklama zvyšuje vaši brand recognition?

  1. Budování a zvyšování zájmu
    Pestré barvy, unikátní design a velikost nafukovadel vzbudí zájem u každého kolemjdoucího, každý se zastaví, aby zjistil, co se děje ...
    Nakolik jsou reklamní nafukovadla rozměrné, přilákají kolemjdoucí z celého okolí. Jen samotný fakt, že společnost má na parkovišti obrovskou 6-7m repliku láhve nebo plechovky, dává potenciálním zákazníkům vědět, že se něco speciální děje. Jejich zvědavost jejich samozřejmě dovede na požadované místo, kde se například může dozvědět o novém otevření restaurace, baru nebo terasy. Protože už přišli, mohou zůstat na drink nebo oběd ... a to jde, ne?

    2. Vytvoření osobního spojení
    Zda děti nebo dospělý, každý rád vidí obrovské repliky svých oblíbených postav nebo značek. Rovněž si tyto repliky zblízka prohlédnou a případně se u nich vyfotí, pobaví ... V momentě, kdy se vytvoří toto osobní propojení, je vyšší pravděpodobnost návštěv Vašich provozů, nakolik bude Vaše provoz přímo asociována s "tou velkou lahví coly nebo s" tím velkým maskotem "...

    3. Zvýšení povědomí o značce, prodejně, produktu a službě
    Nic nedělá větší dojem, než 7-8 m replika Vašeho maskota nebo loga. Zvýšení povědomí o značce je za pomoci těchto mega replik o mnoho efektivnější ... a také zábavnější ...

    4. Zábava pro zákazníky / vybočení ze stereotypu
    Nafukovací fotbaly - hřiště - sportovní nafukovadla - dětské nafukovací atrakce s Vašimi logy a barvami budou pro zákazníky nejen zdroj zábavy ale vedle toho se jim do podvědomí vryjí Vaše korporátní barvy a loga, což může znamenat vyšší prodej ...
    Nafukovací oblouky na závody, nafukovací stany na festivaly a eventy, možnosti jak zaujmout a ukázat se jsou neomezené ...

    5. Odlišení se a vyniknutí v přebytku nudné reklamy
    Dnes jsou reklamy na každém místě a zákazníci je vidí všude ... a tím myslíme, že opravdu VŠUDE ...
    Lidé jsou každodenně bombardováni reklamou na letáků, v autobuse, na billboardech a bannerech, v centrech, v supermarketech na košíčcích i na pásech, dokonce i v šatně fitness nebo na toaletách. Proč tedy jejich neoslovil a nezaujmout jinak například nafukovacími reklamními poutači nebo nafukovacími reklamními atrakcemi?