Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKT

REATEK CZ, s.r.o.
Roháčova 145/14, Žižkov
Praha, CZ
tel: tel: +420 777 957 943
napište nám
+420 776 673 462
www.reklamninafukovadla.cz

KONTAKT » Reklamace

REKLAMAČNÍ POSTUP

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem a právním řádem platným v ČR.

2. Zboží třeba reklamovat u dodavatele dle podmínek reklamačního řádu, který je uveden ve VOP.

Při reklamaci je třeba vypsat buď reklamační protokol přímo ZDE SI STÁHNĚTE REKLAMAČNÍ PROTOKOL, nebo nám zaslat reklamaci na e-mail: servis@reatek.cz

Reklamace zaslána na e-mailovou adresu servis@reatek.cz musí obsahovat: kopii doklad o koupi s datem prodeje, číslo faktury, specifikaci zakoupeného zboží a popis závady, fotodokumentace také napomůže.

V případě, že reklamované zboží zasíláte nebo přivezete osobně, doručovací adresa pro reklamace / servis: REATEK SVK s.r.o., ul. Gen. M.R. Štefánika 12, 911 01 Trenčín, SR, tel. 770 658 420 / +421 (0) 32 3811 404.

Zásilku doporučujeme pojistit. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.

Nezapomeňte:

- dodat doklad o úhradě (fakturu, dodací list s dokladem z registrační pokladny)

- popsat závadu reklamovaného zboží

- uvést název nebo jinou specifikaci reklamovaného zboží

Reklamace bude zaevidována a bez zbytečného odkladu vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace se vztahuje na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Nabývací doklad slouží jako záruční list.

!!! Pozor !!! Při reklamacívzniká riziko pro kupujícího, kde dopravu za reklamaci hradí kupující.