Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKT

REATEK CZ, s.r.o.
Roháčova 145/14, Žižkov
Praha, CZ
tel: tel: +420 777 957 943
napište nám
+420 776 673 462
www.reklamninafukovadla.cz

20. 09. 2019

Výběr toho správního dodavatele? Co zvážit...

Při koupi nafukovací reklamy důležitou část sehrává výběr správného dodavatele - ideální výrobce, který dokáže Vaše produkty dodat uprevené na míru. Nákup reklamního nafukovadla je investice na 3-8 let minimálně, není to zadání inzerce do časopisu nebo uveřejnění reklamy na billboardu ... Proto, při výběru dodavatele zvažte následující body, hlavně zda:

 

  1. nabízí dodavatel několik velikostí, provedení a modelů, zakázkovou výrobu
  2. cena, kterou Vám poslal jako základní již zahrnuje potisk, příslušenství, úpravy
  3. má veřejně dostupné reference na webu nebo na sociálních sítích
  4. jaké jsou jeho dodací lhůty a zda je skutečně ví garantovat
  5. jaké materiály používá a zda jsou opravdu určeny pro výrobu nafukovadel
  6. umožňuje Vám dodavatel osobité úpravy a zakázkové zpracování bez navýšení ceny
  7. poskytuje servis, dodává opravné sady
  8. dodává k nafukovací reklamě příslušenství např. kompresor, úložný / přenosný vak, návod
    kolik je jeho nabízena záruka
     

Dále zhodnoťte:

  1. má dodavatel webovou stránku, která informuje o cenách produktů základních verzí
  2. poskytl Vám dodavatel standardní ceník nebo má on-line katalog s ceníkem
  3. je dodavatel firma se zkušenostmi, která prodává na profesionální úrovni, nebo Vám píše někdo akoby prodával přes inzerát
     

Pokud někdo ještě v této době pomlouvá konkurenci, používá starodávné argumenty typu: "konkurence to vozí z Číny nebo z Polska", následně Vám ani neví dát ceník základních verzí svých produktů, ale přesto tvrdí, že "dodává top kvalitu na trhu", tak je to s největší pravděpodobností spekulantských firma, který se Vás pouze snaží připravit o značnou částku peněz, abyste u něj koupili totéž / nebo méně / jak má konkurence, ale za podstatně vyšší částku ... a Vy pak do poslední chvíle nebudete vědět, co a od koho kupujete a zač jste zaplatili - a za to Vás asi šéf velmi nepochválí ...