Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


20. 09. 2019

Výběr dodavatele nafukovací reklamy

Při koupi nafukovací reklamy důležitou část sehrává výběr správného dodavatele.

 

Ideální výrobce dokáže reklamní produkty dodat upravené na míru. Nákup reklamního nafukovadla je praktická investice na 3-8 let, není to krátkodobé zadání inzerce do časopisu nebo uveřejnění reklamy na billboardu.

 

Při výběru dodavatele doporučujeme zvážit následují body:

  • nabízí dodavatel několik velikostí, provedení a modelů, zakázkovou výrobu
  • cena, kterou Vám poslal jako základní již zahrnuje potisk, příslušenství, úpravy
  • má veřejně dostupné reference na webu nebo na sociálních sítích
  • jaké jsou dodací lhůty a zda je skutečně ví garantovat
  • jaké výrobní materiály používá a zda jsou opravdu určeny pro výrobu nafukovadel
  • umožňuje Vám dodavatel osobité úpravy a zakázkové zpracování
  • poskytuje záruku a servis
  • dodává k nafukovací reklamě kvalitní příslušenství např. kompresor, úložný / přenosný vak, návod
  • kolik měsíců je nabízena záruka
     

Dále zhodnoťte:

  • má dodavatel webovou stránku, která informuje o produktech a referencích
  • jak flexibilně reaguje
  • je dodavatel výrobní firma se zkušenostmi, která prodává na profesionální úrovni, nebo Vám prodej zprostředkovává