17. 01. 2023
Jak nafukovací reklama zvyšuje zvyšuje povědomí o značce
1. Budování a zvyšování zájmu
Pestré barvy, unikátní design a velikost nafukovadel vzbudí zájem u každého kolemjdoucího, každý se zastaví, aby zjistil, co se děje. Nakolik jsou reklamní nafukovadla rozměrné, přilákají kolemjdoucí z celého okolí. Jen samotný fakt, že společnost má na parkovišti obrovskou 6-7 m repliku produktu dává potenciálním zákazníkům vědět, že se něco speciální děje. Jejich zvědavost je samozřejmě dovede na požadované místo, kde se například může dozvědět o novém otevření restaurace, baru nebo terasy.
2. Vytvoření osobního spojení
Zda děti nebo dospělý, každý rád vidí obrovské repliky svých oblíbených postav nebo poutačů značek. Rovněž si tyto repliky zblízka prohlédnou a případně se u nich vyfotí i pobaví. V momentě, kdy se vytvoří toto osobní propojení, je vyšší pravděpodobnost návštěv Vašich provozů nebou koupy Vašeho produktu nebo služby.
3. Zvýšení povědomí o značce, prodejně, produktu a službě
Nic nedělá větší dojem, než 7-8 m replika Vašeho maskota nebo loga. Zvýšení povědomí o značce je za pomoci těchto mega replik o mnoho efektivnější a zabavnější jako tisková reklama.
4. Zábava pro zákazníky a vybočení ze stereotypu
Nafukovací fotbaly, reklamní sportovní nafukovadla, dětské skákací hrady s Vašimi logy a barvami budou pro zákazníky zdroj zábavy přičemž zvýší povědomí o značce a důvěru ve značku.
Nafukovací oblouky na závody, nafukovací reklamní stany na festivaly i eventy a jiné možnosti jak zaujmout jsou prostřednictvím nafukovací reklamy neomezené.
5. Odlišení se a vyniknutí v přebytku nudné reklamy
Dnes jsou reklamy na každém místě a zákazníci je vidí všude ... a tím myslíme, že opravdu VŠUDE.
Lidé jsou každodenně bombardováni reklamou na letáků, v autobuse, na billboardech a bannerech, v centrech, v supermarketech na košíčcích i na pásech, dokonce i v šatně fitness nebo na toaletách. Proč je tedy neoslovit a nezaujmout jinak například nafukovacími reklamními poutači nebo nafukovacími reklamními atrakcemi?