REKLAMAČNÍ POSTUP
1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem a právním řádem platným v ČR.
2. Zboží třeba reklamovat u dodavatele dle podmínek reklamačního řádu, který je uveden ve VOP.
Při reklamaci je třeba vypsat buď reklamační protokol přímo ZDE SI STÁHNĚTE REKLAMAČNÍ PROTOKOL, nebo nám zaslat reklamaci na e-mail: servis@reatek.cz
Reklamace zaslána na e-mailovou adresu servis@reatek.cz musí obsahovat: kopii doklad o koupi s datem prodeje, číslo faktury, specifikaci zakoupeného zboží a popis závady, fotodokumentace také napomůže.
V případě, že reklamované zboží zasíláte nebo přivezete osobně, doručovací adresa pro reklamace / servis: PART WAYS s.r.o., ul. Gen. M.R. Štefánika 12, 911 01 Trenčín, SR. Tel. 770 658 420
Zásilku doporučujeme pojistit. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.
Nezapomeňte:
- dodat doklad o úhradě (fakturu, dodací list s dokladem z registrační pokladny)
- popsat závadu reklamovaného zboží
- uvést název nebo jinou specifikaci reklamovaného zboží
Reklamace bude zaevidována a bez zbytečného odkladu vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Reklamace se vztahuje na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Nabývací doklad slouží jako záruční list.
!!! Pozor !!! Při reklamacívzniká riziko pro kupujícího, kde dopravu za reklamaci hradí kupující.