Bezpečnost a ochrana osobních údajů
Při nakládání s daty se zavazujeme řídit zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Společnost REATEK CZ, s.r.o., provozovatel webu www.reatek.cz, www.reklamninafukovadla.cz, www.atrakcereatek.cz, www.hriste-herny.cz, www.zabavne-nafukovadla.cz prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a v souladu s Obchodními podmínkami společnosti REATEK CZ, s.r.o.
Jaké údaje shromažďujeme?
Pro komunikaci a realizaci obchodní transakce od Vás potřebujeme znát jméno (případně jméno firmy, IČ a kontaktní osobu), datum narození či rodné číslo, podpis, adresu (fakturační a případně dodací), telefonní a mailový kontakt.
K čemu údaje slouží?
Pro potvrzení objednávky, realizaci obchodní transakce a dodání zboží na Vámi určené místo s Vámi potřebujeme komunikovat a znát výše zmíněné údaje a tyto získáme při Vaší registraci, a to buď trvalé, nebo dočasné. Jelikož jsou tyto Vaše osobní údaje získávány za účelem realizace obchodní transakce, není nutný Váš výslovný souhlas.
Komu můžeme údaje předat?
Zpracovatelé a (společní) správci
Osobní údaje mohou vedle nás, našich zaměstnanců a osob pro nás činných zpracovávat také naši smluvní zpracovatelé nebo společní správci, kteří se podílejí na zajištění našich služeb. Jedná se zejm. o:
- poskytovatele webového rozhraní a IT technologií sloužících ke zpracování osobních dat (aplikace pro správu e-mailových zpráv, CRM systémy apod.),
- dodavatele služeb nezbytných pro provoz společnosti (administrativa, správa účtů a plateb, vymáhání dluhů, komunikace apod.),
- poskytovatele specializovaných služeb (právní, konzultantské, finanční, HR atp.),
- obchodní zástupce nebo zprostředkovatele,
- další osoby, pokud k tomu dáte souhlas nebo mají jiný právní titul k získání vašich údajů.
Obchodní partneři
V případě obchodních sdělení mohou být příjemcem osobních údajů i naši obchodní partneři, kteří vám na jejich základě zasílají své reklamní nabídky.
V rámci oprávněného zpracování můžeme osobní údaje předávat i dalším osobám (např. výměna informací za účelem prevence podvodů apod.). Pokud k tomu mají zákonem daný důvod, mohou získat přístup k osobním údajům i další třetí strany (např. policie a jiné orgány veřejné moci).
V případě, kdy by se u nás něco měnilo a převáděli jsme naši obchodní nebo jinou činnost jako celek nebo i její část na jinou osobu, pak by součástí takového převodu byly i osobní údaje, které se této činnosti týkají. Stejně by to bylo i v případě, že bychom byli v souladu s právními předpisy nuceni takové změny udělat.
Mlčenlivost
Veškeré osoby, které s námi spolupracují a které s osobními údaji přicházejí do styku v rámci plnění svých pracovních či smluvních povinností, jsou vázány mlčenlivostí a dodržují dostatečné standardy zabezpečení vašich údajů.
Jak dlouho máme údaje u sebe?
Doba uchování a archivace osobních údajů je závislá na několika faktorech, které se uplatní podle konkrétní situace, ve které jsou osobní údaje zpracovávány. Nejčastěji se osobní údaje zpracovávají po dobu trvání a plnění smluvních nebo i mimosmluvních závazků (pro zjednodušení dále jen smlouva). Po skončení smlouvy se osobní údaje dále zpracovávají z důvodu ochrany našich nebo vašich práv a zájmů (příp. zájmů třetích osob), a to po dobu nezbytně nutnou k jejich zajištění nebo výkonu. Tato doba je primárně určena podle promlčecích lhůt stanovených zákonem (občanský zákoník) nebo smlouvou. Lhůty se mohou lišit podle druhu závazku nebo práva, kterého se údaje týkají. V případě některých dokumentů jsme povinní údaje, které jsou v nich obsažené, uchovávat ve lhůtách stanovených podle právních předpisů (zejm. v oblasti účetnictví, daní, pracovněprávní nebo archivnictví podle zvláštního zákona).
V případě udělení souhlasu ke zpracování k určitým účelům je doba zpracování dána trváním souhlasu, není-li přímo u souhlasu uvedeno jinak. Souhlas můžete kdykoli odvolat a tím zpracování ukončit.
Jaká jsou vaše práva?
Ve vztahu ke zpracování vašich osobních údajů můžete využít následující práva:
Právo na informace |
Máte právo obdržet informace před zpracováním i během zpracování na vaši žádost. Na žádost vám sdělíme, zda vaše osobní údaje zpracováváme, a dále, pokud o to požádáte, informace o účelech, kategoriích údajů, příjemcích (kategoriích), době uchování (kritériích), vašich právech včetně možnosti se obrátit na dozorový úřad, zdrojích údajů (pokud nepocházejí od vás), automatizovaném individuálním rozhodování a předávání do třetí země nebo mezinárodní organizace (vhodných zárukách). |
Právo na přístup |
Kromě informací o zpracování máte právo na kopii údajů, které jsou o vás zpracovávány. |
Právo na opravu |
Správce by měl zpracovávat přesné údaje, při zjištění nesprávnosti údajů máte právo na opravu. |
Právo na výmaz („být zapomenut“) |
Máte právo na vymazání svých údajů, ale jen tehdy pokud netrvá jiný právem uznaný důvod pro zpracování, který správce může použít (včetně ochrany svých oprávněných zájmů a práv). |
Portabilita |
Máte právo obdržet zpracovávané údaje, které se zpracovávají na základě souhlasu nebo na základě uzavření nebo plnění smlouvy a které jste sami poskytli nebo které přímo vyplývají zvaší činnosti, ve strojově čitelném formátu. Platí jen pro automatizovaně zpracovávané údaje. |
Právo vznést námitku |
Platí pro případy zpracování z důvodu veřejného zájmu, který správce zastává, nebo jeho vlastního oprávněného zájmu, včetně přímého marketingu. Máte právo vznést proti takovém zpracování námitku a správce má povinnost takové zpracování posoudit zhlediska splnění všech pravidel podle předpisů. Vpřípadě přímého marketingu takové zpracování po vznesení námitky vždy zastaví. |
Právo na odvolání souhlasu |
V případě zpracování založeného na vašem souhlasu můžete souhlas kdykoli odvolat, a to emailem, telefonicky, písemně nebo přes webový formulář. |
Právo na omezení |
Máte právo na omezení zpracování svých údajů, pokud |
Automatizované individuální rozhodování |
V případě, kdy dochází k automatizovanému individuálnímu rozhodování, které pro vás má podstatné důsledky (např. by vedlo k neuzavření smlouvy, k zamítnutí výplaty plnění, změně podmínek sjednané služby apod.) máte právo nechat takové rozhodnutí přezkoumat, vyjádřit se k němu a případně ho napadnout. |
Právo obrátit se na dohled, soud |
Můžete se obrátit na dohledový úřad (Úřad na ochranu osobních údajů – www.uoou.cz) nebo soud. |
Jak můžete svá práva uplatnit?
Vaše žádosti týkající se zpracování osobních údajů vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce od doručení takové žádosti. Tuto lhůtu je možné v případě potřeby a s ohledem na složitost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce. Pokud to nastane, informujeme vás o takovém prodloužení do jednoho měsíce od obdržení žádosti spolu s důvody pro tento odklad.
Kontakty jsou uvedeny v záhlaví dokumentu. Uplatnit můžete i kontakt na stránkách https://www.reatek.cz/.
Co když se něco změní?
Tuto informaci budeme pravidelně aktualizovat a bude vždy dostupná na našem webu. Pokud by došlo k zásadní změně zpracování osobních údajů, budeme vás o tom přímo informovat.
Tato Informace o zpracování osobních údajů je platná a účinná od 25. 5. 2018.