09. 02. 2023
Jaké výhody očekávat od nafukovací reklamy?
Mezi hlavní výhody nafukovací reklamy patří zvýšení prodejních výsledků, zvyšování povědomí o značce a poutavý event marketing, který vytváří vztah se stávajícími a budoucími zákazníky.
Zvýšení prodeje - obchodníci a prodejci, kteří využívají nafukovací reklamní poutače mají 20-30% nárůst návštěvnosti svých prodejních míst.
Vytvoření povědomí - Každý si ji všimne! Je prakticky nemožné si nevšimnout nafukovací reklamu umístěnou v exteriéru, což umožňuje rychlejší proniknout do povědomí zákazníků, široké veřejnosti a etablovat svou značku a produkt na trhu. Zvláště při akcích a zvýhodněných nabídkách může každý obchodník vyzkoušet tento jednoduchý způsob a navýšit svůj prodej.
Zintenzivnění zájmu - například XXL - velké nafukovací poutače budou evokovat, že se u Vás děje něco velkého. Velká reklama vzbuzuje zvědavost lidí, zákazníků a zároveň představuje ověřený způsob jak zvýšit jejich zájem přijít si ohlédnout a koupit Vaše produkty či služby.
Zvýraznění značky - ať už používáte heliové balóny, XXL poutače, nafukovací billboardy nebo jiný typ nafukovací reklamy bude Vaše firma a image značky v centru pozornosti. Vlající postavičky nebo nafukovací reklamní brány zdůrazňují Vaši značku, zapisují Vás v povědomí zákazníků a hlavně Vás odlišují od konkurence.
Zviditelnění prodejny - Lidé přicházejí NAKUPOVAT. - Svítící nafukovací reklama či jiný typ nafukovacích poutačů bude přes den iv noci zvýrazňovat vaše prodejní prostory. Nedovolte zákazníkům projít bez povšimnutí a přilákejte jejich k sobě.
Nárůst frekvence sledovanosti - nafukovací reklama je viditelná nonstop bez ohledu na čas což by bylo velmi nákladné v porovnání jinými médii jako jsou rozhlas, televize či noviny.
Vytváření pozitivních názorů a dojmů - nafukovací reklamní poutače například nafukovací santa - vánoční nafukovadla, nafukovací zábavné atrakce či nafukovací maskoti vytvářejí nejen během trvání promo akce ale i po jejím skočení pozitivní dojmy a zážitky u zákazníků.
Navýšení ohlasu - klasické billboardy se staly stereotypním reklamním nosičem. Umístěte nafukovací reklamní poutač na hlavní ulici, podél hlavní silnice nebo v blízkosti frekventované křižovatky a Vaše reklama zaručeně nezůstane bez povšimnutí a pozitivního ohlasu kolemjdoucích. Každá kolemjdoucí osoba se stane Vašim potenciálním zákazníkům.
Získání konkurenční výhody - internetový a katalogový prodejci, množství letáků ve schránkách, reklamy v inzertních novinách se staly místem boje prodejců o podíl na trhu. Odlište se, udělejte něco originálnější s nápadem a využijte možnosti nafukovací reklamy.