Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKT

REATEK CZ, s.r.o.
Roháčova 145/14, Žižkov
Praha, CZ
tel: tel: +420 777 957 943
napište nám
+420 776 673 462
www.reklamninafukovadla.cz

04. 07. 2019

Jaké výhody očekávat od nafukovací reklamy?

Mezi hlavní výhody nafukovací reklamy patří zvýšení prodejních výsledků, zvyšování povědomí o značce a poutavý event marketing, který vytváří vztah se stávajícími a budoucími zákazníky.

 

Zvýšení prodeje - obchodníci a prodejci, kteří využívají nafukovací reklamní poutače mají 20-30% nárůst návštěvnosti svých prodejních míst.

 

Vytvoření povědomí - Každý si ji všimne! Je prakticky nemožné si nevšimnout nafukovací reklamu umístěnou v exteriéru, což umožňuje rychlejší proniknout do povědomí zákazníků, široké veřejnosti a etablovat svou značku a produkt na trhu. Zvláště při akcích a zvýhodněných nabídkách může každý obchodník vyzkoušet tento jednoduchý způsob a navýšit svůj prodej.

 

Zintenzivnění zájmu - například XXL - velké nafukovací poutače budou evokovat, že se u Vás děje něco velkého. Velká reklama vzbuzuje zvědavost lidí, zákazníků a zároveň představuje ověřený způsob jak zvýšit jejich zájem přijít si ohlédnout a koupit Vaše produkty či služby.

 

Zvýraznění značky - ať už používáte heliové balóny, XXL poutače, nafukovací billboardy nebo jiný typ nafukovací reklamy bude Vaše firma a image značky v centru pozornosti. Vlající postavičky nebo nafukovací reklamní brány zdůrazňují Vaši značku, zapisují Vás v povědomí zákazníků a hlavně Vás odlišují od konkurence.

 

Zviditelnění prodejny - Lidé přicházejí NAKUPOVAT. - Svítící nafukovací reklama či jiný typ nafukovacích poutačů bude přes den iv noci zvýrazňovat vaše prodejní prostory. Nedovolte zákazníkům projít bez povšimnutí a přilákejte jejich k sobě.

 

Nárůst frekvence sledovanosti - nafukovací reklama je viditelná nonstop bez ohledu na čas což by bylo velmi nákladné v porovnání jinými médii jako jsou rozhlas, televize či noviny.

 

Vytváření pozitivních názorů a dojmů - nafukovací reklamní poutače například nafukovací santa - vánoční nafukovadla, nafukovací zábavné atrakce či nafukovací maskoti vytvářejí nejen během trvání promo akce ale i po jejím skočení pozitivní dojmy a zážitky u zákazníků.

 

Navýšení ohlasu - klasické billboardy se staly stereotypním reklamním nosičem. Umístěte nafukovací reklamní poutač na hlavní ulici, podél hlavní silnice nebo v blízkosti frekventované křižovatky a Vaše reklama zaručeně nezůstane bez povšimnutí a pozitivního ohlasu kolemjdoucích. Každá kolemjdoucí osoba se stane Vašim potenciálním zákazníkům.

 

Získání konkurenční výhody - internetový a katalogový prodejci, množství letáků ve schránkách, reklamy v inzertních novinách se staly místem boje prodejců o podíl na trhu. Odlište se, udělejte něco originálnější s nápadem a využijte možnosti nafukovací reklamy.