Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


04. 07. 2019

Jaké výhody očekávat od nafukovací reklamy?

Zvýšení prodeje - obchodníci a prodejci, kteří využívají nafukovací reklamní poutače mají 20-30% nárůst návštěvnosti svých prodejních míst.

 

Vytvoření povědomí - Každý si ji všimne! Je prakticky nemožné si nevšimnout nafukovací reklamu umístěnou v exteriéru, což umožňuje rychlejší proniknout do povědomí zákazníků, široké veřejnosti a etablovat svou značku a produkt na trhu. Zvláště při akcích a zvýhodněných nabídkách může každý obchodník vyzkoušet tento jednoduchý způsob a navýšit svůj prodej.

 

Zintenzivnění zájmu - například XXL - velké nafukovací poutače budou evokovat, že se u Vás děje něco velkého. Velká reklama vzbuzuje zvědavost lidí, zákazníků a zároveň představuje ověřený způsob jak zvýšit jejich zájem přijít si ohlédnout a koupit Vaše produkty či služby.

 

Zvýraznění značky - ať už používáte heliové balóny, XXL poutače, nafukovací billboardy nebo jiný typ nafukovací reklamy bude Vaše firma a image značky v centru pozornosti. Vlající postavičky nebo nafukovací reklamní brány zdůrazňují Vaši značku, zapisují Vás v povědomí zákazníků a hlavně Vás odlišují od konkurence.

 

Zviditelnění prodejny - Lidé přicházejí NAKUPOVAT. - Svítící nafukovací reklama či jiný typ nafukovacích poutačů bude přes den iv noci zvýrazňovat vaše prodejní prostory. Nedovolte zákazníkům projít bez povšimnutí a přilákejte jejich k sobě.

 

Nárůst frekvence sledovanosti - nafukovací reklama je viditelná nonstop bez ohledu na čas což by bylo velmi nákladné v porovnání jinými médii jako jsou rozhlas, televize či noviny.

 

Vytváření pozitivních názorů a dojmů - nafukovací reklamní poutače například nafukovací santa - vánoční nafukovadla, nafukovací zábavné atrakce či nafukovací maskoti vytvářejí nejen během trvání promo akce ale i po jejím skočení pozitivní dojmy a zážitky u zákazníků.

 

Navýšení ohlasu - klasické billboardy se staly stereotypním reklamním nosičem. Umístěte nafukovací reklamní poutač na hlavní ulici, podél hlavní silnice nebo v blízkosti frekventované křižovatky a Vaše reklama zaručeně nezůstane bez povšimnutí a pozitivního ohlasu kolemjdoucích. Každá kolemjdoucí osoba se stane Vašim potenciálním zákazníkům.

 

Získání konkurenční výhody - internetový a katalogový prodejci, množství letáků ve schránkách, reklamy v inzertních novinách se staly místem boje prodejců o podíl na trhu. Odlište se, udělejte něco originálnější s nápadem a využijte možnosti nafukovací reklamy.